11 Haziran 2017 Pazar

Yeni Çıkan albümler


Ritchie Blackmore's Rainbow - Live In Birmingham 2016

Rock müziğin en görkemli gruplarından Rainbow'un yirmi küsur yıl sonraki dönüşünü müjdeleyen bir konser albümü. Bu aynı zamanda Ritchie Blackmore'un da küskünlüğünü bozup, rock elektro gitarına dönüşü de demek oluyor . 





Chuck Berry - Chuck

Rock'n Roll'un mucidi Chuck Berry'i bu yıl kaybetmiştik. Ölüm haberinden kısa bir süre sonra Berry'inin  yeni bir albüm hazırladığı ortaya çıkacaktı. Hem bir veda hem de karısına ithafen hazırladığı bu albümde şu günlerde piyasaya çıktı. 





Gov't Mule - Revolution Come... Revolution Go

Warren Haynes'in uzun doğaçlamalarla taçlanan grubu Gov't Mule'un her albümünün çıkışını beklemek benim için heyacan vericidir. Albüm çıkar ve karşımda yeni sürprizler ve tabi uzun doğaçlamalı ve sololu parçalar vardır. Gov't Mule'un bu yeni albümü ise aylar önceden duyurusu kuvvetli yapıldı. Böyle olunca da benim beklentim daha da arttı. Albümü daha dün bir kez dinleyebildim. Sanırım biraz sözel anlatım ağır basmış gibi. Bakalım diğer dinlemelerde ısınır mıyım ısınmaz mıyım o zaman belli olacak. Yani dinlemeye devam. 




Lindsey Buckingham and Christine McVie

Fleetwood Mac'in iki elemanı ortak bir çalışma için bir araya geldiler ve bu albüm ortaya çıktı. 



Bu hafta piyasaya çıkan albümler kısaca 

Jukehouse Bombers - Death Of Glory
Bob Dylan - Under The Covers (Live)
Jimmy Cornett - Shut Up 'N' Dance
Carolyn Wonderland - Moon Goes Missing
Bruce Springsteen - Under The Covers Live

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...